jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

6.21.2008

Из хрониките на Вив *блабла-кам си*

Тия дни ме избива на познати моменти, не знам защо. Може пък просто всичко, което трябва да ми се случи да ми се е случило, и сега да се повтаря вече. И най-тъпото от цялата ситуация е, че пак успявам да направя същите грешки. Е, вярно, много рядко, но пак се случва. Което е адски голямо пропиляване на шанс. На втори шанс.
Пак, радвам се, когато усетя, че малко съм помъдряла, че съм се поучила от някои от грешките си. Иначе какъв е смисъла..

И така, може би за първи път съм доволна от злополучията, които съм преживяла. Сега, когато ми се получават нещата е по-сладко. Мхм..

Макар че, това лято ще предстои най-важното дежа вю и се надявам да не го оакам, защото само като си погледна постовете от лятото - колко съм се тръшкала и самосъжалявала за онова.. ъъ.. 'момченце' и ми се доповръща. Даже на няколко пъти да ги изтрия! Голям срам, как съм ги писала.. Хаха. Е, не знам, то нали след като получиш това, което искаш и изведнъж вече не го искаш. А с мен винаги е било така. Аз съм едно голямо дете!
Е, не че се оплаквам, някога си бях лудо влюбена в него, но сега, когато най-накрая ми обръща внимание.. бла. Пуф, и вече не ми е интересен. Ужасна съм, нали? Спокойно, знам си го. То затова съм толкова нещастна в любовта, хъх.. Но пък в крайна сметка, не е ли на момчето задачата да ми задържи интереса? Може пък 'специалният' да успее, нали?

Edward doesn't exist, you idiot!*

Знам, знам. Но аз ще си го чакам.. A girl can dream, right?**

И само за мое си сведение, четвъртата книга наближава с такава скорост, че ме боли сърцето от нерви. Ако Стефани убие единственото перфектно същество от мъжки пол, за което някога съм чела, ще пея публично обещавам! (извън протокола, пея ужасно.. или поне така казват запознатите с гласовите ми данни) Не ме интересува нито Бела, нито Джейкъб. Само Едуард..



----------------
Now playing: Snow Patrol - Set The Fire To The Third Bar
via FoxyTunes


*Едуард Кулен - моят идеал за мъж, който е плод на фантазиите на писателката на любимите ми книги. ;/
**Цитат от книгите.

No comments: