jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

6.29.2008

Спомени, Спомени

А някога се събирахме десетина човека пред блока..



Не, спокойно, това не е поредния депресиращ пост, в който ще се тръшкам за отминалото време. Вече свикнах. И разбрах. Life goes on and on.. и ние не можем нищо да направим по въпроса. Просто вчера ходих до старата махала, моята махала, мястото, където прекарах най-якото детство на света.. Едната ми най-добра приятелка има тежки лични драми и бях длъжна да я изслушам и поуспокоя. В същност, не длъжна - защото за мен беше удоволствие да й помогна естествено, но длъжна спрямо себе си. И така, седнахме на една от пейката в градинките - там, където обикновено се събирахме преди и .. магията се получи! Както беше празно - празно това място, в миг оживя. Заприиждаха деца от детските ми години - различни поколения, но призраци от далечното минало.. Колко много са пораснали всички! Дали и аз съм била така в техните очи? Беше странно. Двама близнаци на не повече от 6 години сега са на по.. 11 години!? Изглеждаха толкова пораснали и не знам. Стана ми яко такова. Сякаш са ми били някакви роднини, които са пораснали. Всичко толкова се е променило, и все пак е останало същото. играеха на същите игри като нас, когато бяхме на тяхната възраст и сякаш гледах себе си отстрани. Толкова съм била смешна иии.. хах. С Таничка им се забавлявахме и тя даже ме похвали, че съм живнала отново махалата. Помислих си за предишните ми приятели.. какво ли правят сега?

А някога се събирахме десетина човека пред блока..



----------------
Now playing: Jimmy Eat World - 23
via FoxyTunes

2 comments:

пътник said...

Аа, Вив, таковата... два дена ти остават ^^

И другото... Абе, другото го забравих. Ама се състоеше в нещо за старите махали...

Както и да е...
The wheels of the bus go round and round...

fka.selkie said...

Можеш ли да си представиш? Само 1 ден и ще мога отново да въздишам по Едуард..

♥♥♥