jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

11.23.2009

don't tell me not to fly, i've simply got to..



Аз пък не мога да разбера защо всички трябва да сме еднакви, да му *тъът* *тъът*.. Да, за мотивационното писмо говоря! xD Много късо било, това там да се редактира, много художествено било, бла-би-ти-бла.. Аз пък си го харесвах в баш първия вариант. Вярно, че беше доста кратичко, но беше от сърце. А сега като ги наблъсках онези клишета-простотии, по-добре ли е? А? Няма да се учудя и еееей-толкова, ако даже не ми го прочетат. Аз не бих си го прочела, че те ли.. Ама съм инат и не го промених съвсем. Ако не харесват начина ми на мислене, това, което съм - значи и те не са подходящи за мен. Не е всичко еднопосочно, моля моля!

Ох, колкото и да говоря, сигурно докато не се реши какво ще става след 12 клас - няма да мирясам.. Мразя да нямам контрол върху нещата и да не знам какво ме очаква. Грр. А освен цвета на роклята ми за бала, друго нищичко не знам за бъдещето..
Пък на мен наистина ми се занимава с това.. Да джиткам разни програми, да създавам някакви глупости, които после да ползвам, иии да се занимавам с компютърни дейности общо взето. Ама трябваше ли чак сега да се осъзная питам аз??
Мисля, че преди като не ми пукаше се чувствах далеч по-щастлива.. ;/



----------------
Now playing: Bobby Darin - Don't Rain On My Parade
via FoxyTunes

No comments: