jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

11.29.2009

and i belive in the shallow romance..

Рядко съжалявам за нещата, които правя, но наиииистина можех да пия по-малко вчера.. Поне, доколкото ми обясниха, имало и по-трагични случаи. Сякаш това е успокояващо.. кхъм, кхъм. Но поне стигнах до няколко простички истини, които навярно отдавна знаех някъде дълбоко в себе си. Евала на този, който е казал, че в алкохола е истината!

Обичам класа си.
Ето, казах го.. И знаете ли за кое ме е яд? Че ми трябваха четири години, за да го осъзная. Голяма съм патка. Но пак - по-добре късно, отколкото никога, нали? А аз наистина ги обичам. Обичам 4те момичета от класа ми, които ми показаха реалната страна на живота - отвъд розовите очила.. Обичам и 23-те ми момчета, които са ми като по-големи братя. Обичам ги, обичам ги, обичам ги. Толкова са забавни, страхотни, невероятни и уникални по своему, че не знам как ще ги оставя като му дойде времето. Малки звездички в небето, но за мен светят най-ярко.

А да слушаш вълшебния глас на Alexander Rybak след като те цепи така главата е адски успокояващо.. Препоръчвам ви да му хвърлите едно око.. или ухо. Толкова сладък, меден глас, че сякаш се потапям в друг свят.. А и е голям симпатяга, бтв. Смиг, смиг.



----------------
Now playing: Alexander Rybak - Abandoned
via FoxyTunes

No comments: