jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

5.07.2008

Моето мъничко 'спокойствие'


Птички чуруликат, миризмата на пролетта витае във въздуха, тим-тим-ти-ри-ри... Онова облаче там няма ли форма на сърчице???

Ах, не знам.. *въздиша* Сигурно ще да е от пролетта. Или от недоспиването тия дни. Защото не съм сигурна дали е истина това, което се случва. прекалено е хубаво, за да е истина. *клати глава*

Харесва ми как ми се усмихва всеки път като ме погледне - някак си невинно, непринудено и все пак все едно ореол има над главата му. Никога досега не съм виждала такава усмивка. Просто няма как да не се усмихнеш в отговор. И въобще не е насилствено. Идва си някак естествено.. като полета на птиците в края на лятото.
Харесва ми как ми говори. С уважение.. и все пак игриво. Отново ненапрягащо. Сякаш се носиш по течението на спокойна вода. Знаеш, че всичко е наред точно в този момент. И няма нужда да се притесняваш за после..
Хареса ми как не обърна внимание на никой днес, а продължи напред, за да поздрави точно мен! Оставяйки цяла пейка момичета, чакащи да му кажат 'здрасти'. Но не, той въобще не им обърна внимание... Само, за да ми се усмихне. И да ме пита какъв ми е следващия час притеснено. (chuckle)

Знам, че още не е зараснала раната от предната напразна надежда, но този път е различно. И макар че този път ще е по-трудно, този път ще се боря. Ще се боря за моето мъничко 'спокойствие'. Съжалявам, миличка, но ти подарих един, а ти го захвърли на боклука. Няма да ти дам и този.. Все пак, никой не иска да се храни с остатъците от масата, след като той е сготвил, нали?



----------------
Now playing: Yoav - Beautiful Lie
via FoxyTunes

No comments: