jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

5.25.2007

Пост за намръщени хора от весело човече


Днес не съм в настроение за драматични прозрения или пък откровения.Просто исках да напиша нещо,колкото да не занемарявам блога си:))

Иии,първото,което се сетих е за всички Вас..Всички Вас,които познавам.Дам,не се кокори така,може и да не се познаваме лично,но аз мисля за теб всеки ден-всеки път,когато поглеждам очарователната дъга след сънливия летен дъждец,всеки път,когато потъркам доволно крачка в пясъка на плажа и най-вече-всеки път,когато някой облак ми се усмихне.Обичам начина,по който се заблавляваш на глуповатите ми изцепки,когато бъркам правилната дума с някоя друга,подобна на нея.Обичам,че се забавляваш от мен и че ти нося щастие.,странно щастие,но -щастие...


Щом си ми приятел,значи си намерил нещо в мен,нали?Или пък толкова нищо не си намерил в мен,че си ме съжалил и си ми станал приятел...Няма значение,пак ти благодаря,че си ми приятел,защото това ме радва и ме кара да продължавам напред!!!


О-Б-И-Ч-А-М Т-Е!!!!{}{}{}

No comments: