jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

3.15.2007

Малките неща Vol.2


Да,отдавна не бях писала тук,сякаш се бях изчерпала и нямаше нищо какво да споделя с вас.Но емоциите нахлуват в теб,когато най-малко ги очакваш-ирония на съдбата. Преди известно време бях писала за любимата ми тема за "малките" неща в живота,но тъй като тя е необхватна тема,явно все ще се връщам към нея...Та нали малките неща са около нас постоянно? 8 март..Чувствах се някак неловко,защото чувствах как момичета ще минават покрай мен,държащи пищни букети или дори една симовлична розичка,подарена с много любов за този празник.Все ендо празнувах втори Св.Валентин,на който само щях да наблюдавам,но не и да участвам.Пристигнах в училиюе,както винаги с огромно закъснение и знаете ли какво?Едно момче от класа ми подари на всички момичета от класа(които сме 5 общо) по едно много симпатично укетче с ярко оранжево цвете.Беше толкова мило и неочаквано,че направо ми идеше да се разплача...Какъв жест..После разбрах,че всъщност миналия ден една съученичка им е подхвърлила на момчета,че трябва да ни подарят цветя за празника и знаете ли какво?Всички събрали пари и ни подариха цветя..Ах,сладурковците ми те...Наистина бях трогната и отново се сетих за онези малки и неазбелижими на пръв поглед неща,които всеки ден те карат да се усмихнеш на..света! Пожелавам ти много малки "големи" неща през този ден..Даже ти подарявам онази специална усмивка,която озари лицето ми на онзи 8ми март...Светът е твой!

No comments: