jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

12.31.2014

Maybe I just wanna be yours..

И тъй като не мога да си намеря другия блог, ще си наруша Великото правило (всъщност, на кого му пука, мой си е животът и ще си правя каквото искам) и ще напиша тук Новогодишните си предсказания, пожелания и всякакви подобни -ания.

2014 беше.. подарък. Толкова много невероятно хубави неща ми се случиха, че все още не вярвам, че са били истина. Докоснах се до свят и хора, които дори не бих си представила, че някога ще срещна. Растем. Лека-полека. Като човек, който живее постоянно в миналото и страда за него, не мога да не се натъжавам, че всичко се случва толкова бързо. Родиш се, засмееш се и край. А пък това лято беше най-якото. Осъзнах, че всъщност не е толкова страшно в света на големите. Даже май ми отива. Както някой беше написал в тъмблр -"Просто искам да стана достатъчно богата, за да мога да купя всичките неща, които майка ми някога е искала, и после да умра". И Лондон е някак.. странен. Не е уютен като Глазгоу, но трябва да му призная чара, който примамва всички. Бляскав е. Примамва те като огромен и шарен подарък навръх Коледа. Има какво да те научи, какво да ти покаже. Чакам отново да ме потопи в целия си блясък следващото лято..

2014 беше и малко тъга обаче. Имам чувството, че колкото повече порастваме, толкова повече разбираме как целият свят е потрошен. И вътре, и вънка. Как това, което някога си намирал за перфектно семейство, не е съвсем така. И винаги има къде по-зле да стане. Уча се да прощавам.. И в този процес май намирам най-големия си недостатък - не умея да прощавам. Не ми идва отвътре. Сякаш съм кутия със спомени, която помни всичко. Най-вече лошото. Така че се уча да прощавам. За твое, а и за мое добро. Иначе не се живее.

А за 2015 си поставям следните задачи:

  • Да си направя график за дните от седмицата, който да спазвам
  • Да съм по-активна (дано изкарам повече от 10 ходенета до фитнеса ;д) - минимум 3 пъти в седмицата
  • Да уча повече (не че има много закъде, след като съм последна година, но невърмайнд)
  • Да работя повече
  • Да се храня здравословно
  • Да започна да разчитам повече на себе си и по-малко на другите
  • Да изхвърля токсичните хора от живота си
  • Да се уча да прощавам
  • Да се запозная с повече хора
  • Да свиря повече
  • Да чета повече
  • Да си взема всичките изпити и да си подготвя блестящо дисертацията
  • Да обичам повече и да позволя да ме обичат
  • Да се боря за нещата, които искам,  и да не се предавам
  • Да намеря време да съм щастлива някъде в този график
  • Да съм по-мила и по-малко отбранителна с хората, които обичам
  • ... (ще се допълва)

И така, весело посрещане на Новата Година.. Нека ни е по-успешна, усмихната, влюбена и емоционална от предната!

1 comment:

Anonymous said...

Виви, много хубав пост! Отдавна не сме си писали, радвам се, че не само си в Лондон, но вече и "изкласяваш". :) Пожелавам ти да сбъднеш всичките си новогодишни пожелания и да бъдеш много, много щастлива! :)