jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

2.27.2010

only when i stop to think about it..




Просто.. просто.. толкова съм бясна, че няма накъде повече. Реших да почета малко днес. Нещо, което рядко се случва в последно време. Та, сестрата ми препоръча книга, която била много 'яка'; много щяла да ми хареса. И съответно, като пълна глупачка (сякаш не го знаех вече, че имаме коренно различни разбирания за 'яка' книга), избрах точно нея. Всичко започна добре, към 3 този следобед прелистих доволна първата й страница и неусетно бях запленена от историята, стила на писане и непредсказуемостта на случките. Меко казано, бях очарована. Още преди да се усетя, вече я бях преполовила и бях жадна за още. Разбира се, това е съвсем нормално за мен, тъй като страдам от нужда постоянно да съм обсебена от нещо - било то филм, песен, книга, каквото и да е.

Книгата я прочетох точно преди пет минути.
А защо съм толкова бясна? Защото имаше възможно най-тъпия край евър. От типа ' и тя се събуди и всичко се оказа сън' само че без събуждането от сън. Никаква развръзка, никаква поука, нищо. Оставаш същия, какъвто си бил и преди да я прочетеш. Никакво развитие на героите, никаква идея, никакво.. ох. Четири загубени часа. А имах и домашни и още глупости на главата, а аз.. чувствам се предадена. xD И знаете ли кое е най-гадното? Че книгата дори няма отворен край.. За първи път смятам, че има нещо по-неприятно от отворения край. Задънената улица.

Пффф. И какво направи Вяра? Отиде в хола да се оплаква на майка си и в момента, в който си отвори устата, за да изсипе гнева си - се разрева. xD Ужас някакъв. Ужас, защото по принцип не съм от хората, които реват, когато са ядосани. Просто явно толкова много ми се е било насъбрало - стрес и аз не знам още какво - че при първата пролука на чувства избухнах като някакъв вулкан. И съответно, каквото съм бебе, сега съм си надула Three Days Grace тооооолкова силно, че почна да ме боли главата. Нещо като вътрешен мини-протест.. ^^

А книгата е 'Лекарство против северния вятър'. НЕ я препоръчвам. Но разбира се, какво разбирам аз от хубави книги, нали?



И не мога да разбера - защо главните женски героини са винаги толкова абсурдно антипатични!?!?!?!?!!?



----------------
Now playing: Three Days Grace - I Hate Everything About You
via FoxyTunes

No comments: