jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

11.03.2009

think i'm drunk enough to drive you home..

Тичах... Тичах, тичах и продължавах да тичам; не усещах умора, не исках да стигна някъде, просто тичах.. Бях се сляла с вятъра, бях част от него и той бе част от мен. Двамата бягахме някъде.. никъде. Въздухът свистеше в ушите ми, но това не предизвикваше неудобство в мен, даже напротив.

По-бързо, по-бързо, крещеше съзнанието ми, докато скоростта ми се увеличаваше бавно и неравномерно. Исках да заглуша всичко – думите му, обещанията му, лъжите му.. всичко. Прехапах устни и се напънах да бягам по-бързо, докато остра болка сряза гърдите ми, сърцето ми. Беше сладка болка, няма как. Хората, които захвърляха всичко заради глупаво и безполезно нещо като любовта, бяха нищо повече от обикновени мазохисти.
По-бързо, по-бързо.
Устата ми се отвори, за да даде път на тежкото ми и немощно дишане, което в момента излизаше на пресекулки – на тъжни, горчиви пресекулки. Смеех се. Смеех се и плачех едновременно, жалкото същество аз. Знаете ли, още се чудя как е той. Добре ли е? Дали е щастлив? Дали днес някой му е казал, че го обича.. Дали той е казал на някого, че го обича!? Болката в гърдите ми стана по-осезаема. Ако не беше толкова желана в този специален за мен миг, вероятно щях да умра. Нали сте чували – едва когато спреш да копнееш за нещо, то те намира..
По-бързо, по-бързо.
Вече дори не виждах пътя, по който тичах. Сълзите, тези гадни предатели, замъгляваха зрението ми. А когато очите ми не виждаха външния свят, аз отново се връщах назад, зад онази врата на килийната стаичка, където открих любовта. Където открих смъртта си. Чудя се – той ли ме намери или аз него? Беше ли възможно да избегнем този изход? Отново болка. Отново смях. Навярно не.
По-бързо, по-бързо.
Хладка пот изби по челото ми, ходилата ми горяха, но аз продължавах да тичам. Защото това беше моето убежище. Тук се чувствах у дома. Аз, вятъра и тупкащото в гърдите ми сърце. Ние бягахме. Някъде.. никъде.

По-бързо, по-бързо..





//не ми обръщайте внимание, беше за едно рп.. ^^


----------------
Now playing: Death Cab for Cutie - Champagne from a Paper Cup
via FoxyTunes

No comments: