jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

7.17.2009

я боюсь вспоминать тебя и боюсь хоть что-то забыт..














И си мисля..
и се сещам..
и си представям..
Просто не разбирам защо съдбата ти дава нещо и после така нагло си го прибира без да затрие спомена. Добре де, не искам да затрива спомена. Но можеше поне малко да го притъпи, нали? Да запази приятното чувство, но да те пусне да си щастлив. А не като да пътуваш сто часа с автобуса и накрая щастливо да слезеш на спирката и да се окаже, че си я сбъркал. Че е трябвало по-рано да слезеш. Естествено се качваш на друг автобус, за да се върнеш.. Но не е същото. Защото ти е харесал предния автобус. Той е бил първият автобус. Този, от който си искал да слезеш.. И сега никога няма да се качиш на него. Изгубил се е в безкрая.. А не е честно спрямо следващите автобуси, ако си мислиш за първия, докато пътуваш с тях. И се мразиш.. И не можеш нищо да направиш по въпроса. Сърцето ти самичко действа. Управлява те..
о.О съжалявам, хич не ме бива в метафорите.. Загубих идеята на откровението някъде след втория автобус, лол!

И съм щастлива. И съм нещастна. И се чудя сама на себе си, при положение, че преди два месеца бих се изсмяла на сегашното си аз.. Въобще, нормално ли е да си щастлив и нещастен едновременно, по дяволите!? В крайна сметка пък, какво е нормално в днешно време, нали.. Че на всичкото отгоре и се разболях. Някаква настинка гадна реши да ми развали лятото, тъкмо като си бях обещала на няколко стари приятели да се видим, блах.


Я настолько люблю тебя,
Что боюсь за слово "любить",
И, поскольку с тобой не я,
Мне бы лучше вобще не быть..
Я боюсь вспоминать тебя
И боюсь хоть что-то забыть,
Я боюсь не найти слова,
Когда надо их говорить...

Вот он где, наш ядерный взрыв,
Вот она какая- любовь!
...
Я боюсь твоего лица,
Твоих жадных пытливых глаз
Я боюсь начинать с конца,
Не увидев начала нас,
Я боюсь наступленья дня,
Я боюсь наконец-то понять:
Перестав бояться тебя,
Я начну тебя презирать.

Вот он где, наш ядерный взрыв,
Вот она какая- любовь!
...
Я настолько люблю тебя,
Что боюсь за слово "любить",
И, поскольку с тобой не я,
Мне бы лучше вобще....
Вот он где, наш ядерный взрыв,
Вот она какая- любовь..

Много е странно като си имал някаква песен от да речем цяла година, но никога не си я слушал, и БАМ! Shuffle-ът те запознава с нея. Радвам се, че я чух сега обаче. Не знам дали бих я разбрала тооолкова добре преди, отколкото точно в този миг...
И все пак, успокояващо е, че не си сам в своите си лични драми на този свят. ^^



----------------
Now playing: Юлия Савичева -Ядерный взрыв
via FoxyTunes

No comments: