jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

6.01.2009

Memories are so kind, they're cruel - quietly stealing the magic from my view.

Забавно е как хора идват и си отиват от живота ти и точно тези, при които най-малко очакваш, остават такава следа в теб, че не можеш да ги забравиш. Бивша най-добра приятелка. Чаровен познат непознат. Този, който съзнателно си наранила..

В началото се правиш, че нищо не е станало, но то си остава там. Докато един ден не избухне. Не е нужно в нещо масивно - може просто да е плач, а може и да е истерии някакви. И тогава разбираш, че си оставил може би малкото истинско нещо в живота си да си тръгне просто така. Без да се бориш за приятелството, любовта, разбирането..
И за да си още по-жалък, преглеждаш десетина стари снимки, че току-виж видиш някой от тези хора в съня си. И успяваш. Но дали се чувстваш по-добре, още не съм сигурна. Предполагам не. Но пък и не е това въпросът, който ме вълнува.
Въпросът е, дали в тях е оставена следа?


~|~

Между другото, сестра ми ми разказа, че психоложката й казала (да, съвсем нормална си е, просто й се наложи няколко пъти да я посети ^^), че когато подтискаш някакви чувства или думи, които си искал да кажеш, те ти се запечатват в съзнанието и след време изплуват. Което си е доста интересно, защото от известно време като се събудя и мисълта ми е "кажи, че ме обичаш".. о.О което си е доста крийпи, защото не помня да съм искала да кажа това на някого и да не съм го казвала. А пък то ей така от нищото си се появява. Странна работа.

И съм аааадски щастлива, че най-накрая изгледах "Нана". Това аниме е невероятно просто. Въпреки че мангата, ъфкорс, е сто пъти по-добра, но карай. Саундтракът е шест точки.

Olivia Lufkin - 'Tears & Rainbows'



...



----------------
Now playing: OLIVIA inspi'REIRA(TRAPNEST) - Recorded Butterflies - Live Version -
via FoxyTunes

No comments: