jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

2.15.2008

Трифон или Валентин? Нито един от двамата. .лол.

Знаех си, че нищо хубаво няма да излезе от този ден. Или щеше да ме обхване голямата депресия от толкова много влюбени и да си изповръщам червата или щях да се отрежа много яко и.. пак да повърна. И естествено какво получих? Нито едно от двете.
Разбрах, че момчето, което харесвам е най-пропадналия тип, по който някога съм си падала, а досега съм попадала на не малко лоши ябълки. И все пак ми харесва. Хъх...
И да, единственото, което пих вчера е един шоколадов шейк, а компанията ме усмърдя на цигари така, че за първи път имах чувството, че съм се поддала на този гаден навик.
Мразя влюбените. Мразя огромните букети, които размахваха пред лицето ми , сякаш нарочно. Мразя огромните балончести сърца, които сякаш ме гониха навсякъде. Мразя се и себе си, че не мога да отърва ума си от някои хора. Мразя, мразя, мразя.. 14 февруари.

Мразя го пък. <_<
Затова и отивам да си чета Еклипс. Няма нищо по-успокояващо от един измислен, перфектен, секси вампир. ^^



----------------
Now playing: Plain White T's - Hate (I Really Don't Like You)
via FoxyTunes

No comments: