jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

4.27.2007

Аз ще остана...

..до теб.


Знаете ли,някои неща остават за цял живот.Сякаш те белязват с болезнено нажежен знак,който винаги ще гори в съзнанието ти и ще ти напомня за грешките,победите и всичко останало.
Но както се казва в една любима моя фраза "Каквото не те убива,те прави по-силен!",та така и ви живота.Всеки удар под кръстта те кара да сеизправиш по-високо и с още по-голямо желание да победиш света,да победиш живота,да победиш ... себе си.


И дори да плачеш сега,не се притеснявай,аз обещавам винаги да съм до теб,да ти напомням,че си по-силна от всякога.Че въпреки че сега се чувстваш принизена със земята и тревичката,накрая ти ще си тази,която ще тъпче облаците и щ се присмива на глупците.
Един паднал,остават още 6 билиона души по света.Той не си заслужаваше.Ти не заслужаваш него.Защото можеш повече.Ти можеш повече и съм абсолютно сигуна,че ще го постигнеш,защото аз ще остана до теб.Няма да постъпя като онзи страхливец,обещавам ти.Колко пъти съм те лъгала до сега?


Обещавам ти..


P.S. и не съм забравила заканата си,както ти обещах,той ще си плати рано или късно.Но ти не мисли за това сега.Просто мога да те подсигуря,че ще е грандиозно.


Посветено на Бу-Пилето{}

No comments: