jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

1.03.2007

Когато слънцето ме погали по лицето...


Ето ме и мен най-накрая с блог,въпреки че бях малко против в началото.Единственото нещо,което си е лично мое и имам право да не го сподолям с другите,са моите чувства и мисли.А пък и ако се окаже,че именно моите мисли и чувства са коренно различни от на останалите?(Това сигурно ще докаже различието ми с околните,което аз така упорито отричам.)Но,поглеждайки реално,всеки би искал да си има свое кътче,в което да си слага любимите усмивки,снимки на вятъра или просто да запечата последната сълза,която някога е потекла по целия път от продълговатата кафява мигла,по нослето,та чаак до брадичката,където щастлива е паднала в някоя локва от свои сестрички сълзи и се е сляла с тях... (нещо много се разприказвах,така че продължавам по същество,преди да съм изръсила някоя глупост:))

Помня в един от блоговете си за картинки,бях си сложила този така любим мой израз : People always leave..." и един потребител ме попита:"защо мислиш така?Че хората си заминават?"Явно очакваше някаква сълзлива история,в която ще му открехна нещастното ми минало,цялото обвито в мъгливи тайни и кървави съдби,но за жалост май го разочаровах.Истината беше,че бях "откраднала" тази фраза от едно сериалче,където героинята имаше наистина тъжна съдба и накрая все оставаше сама.Но за да не оставя отговора ми толкова глупав написах следния послепис:
"Може би хората наистина винаги си тръгват...Поглеждат блога ми,оприличават го с милионите други,които са разгледали и си тръгват.Аз отново съм сама,посрещам новите хора,които наново ме оставят и аз п-а-к с-ъ-м с-а-м-а..."

Но дори и ти,приятелю,които разглеждаш блога ми,да го напуснеш след като разгледаш цветните картинки и ярки заглавия,знай,че аз няма да съм сама днес.Защото днес слънцето ме погали по лицето и аз му подарих усмивка,която го накара да свети още по-ярко и по-ярко...Знаеш ли,започвам да си мисля,че онази малка светеща топка обича щастливте хора!Не знам защо,но просто ги обича.Може би,защото сме различни?

No comments: