jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

8.29.2007

Проблясък





Някога имали ли сте проблясъци? Момент, в който имате чувството, че можете да направите буквално..ВСИЧКО!

Аз ги имам..

Понеже съм човек, който обмисля действията си от всички страни и затова много често си спестявам своеволия. Пък и съм страхлива, срамежлива, каквото щете го речете. Както бях писала и преди, рядко живея за мига, за момента.

Но тези проблясъци.. Те са като вдъхващи живот. Обзема те една невероятна по размери еуфория, сякаш цялата ти кръв се насочва в някакво централно място в тялото ти и все пак го обхваща цялото. Голям приливи на емоции и..Бум! Сякаш нищо няма пред теб, сам си, но не ти пука. Можеш да направиш, каквото си поискаш..Веднага! Не търсиш одобрение, а просто действаш.. Не се страхуваш какво ще си помисли отсрещния, а просто го питаш..

Чувството е невероятно!

Пиша за това, защото точно преди дни, имах такъв подобен проблясък. Светът беше в ръцете ми, притежавах го. Но скоро започна да се изплъзва като песъчинките от пясъчния часовник, между пръстите ми. Няма значение, че не съм направила нещо със света. Това не е точно "живей за мига" миг, а просто проблясък. Появява се и изчезва..


А чувството е невероятно..

No comments: