jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

12.31.2009

you made me feel like the one.

Сбогом 2009, добре дошла 2010!

Преглеждам набързо спомените от 2009 ииии се чувствам добре. Това беше годината. Опитах от всички емоции, и от горчилката и от сладкото, и съм доволна. Доволна съм, че продължавам да дишам и че светът продължава да ме изумява с нови нюанси и изненади, макар че все си мисля, че вече всичко съм видяла. Гледайки поста от миналата година, виждам, че съм си обещала 2009-та да е годината на риска.. Е, добре се справих. Направих толкова много неща, на които не вярвах, че съм способна, че удовлетворението в момента от вътрешната ми сила е на макс. Толкова преживявания тип 'пръв път', че сигурно никога няма да я забравя.. И толкова много сълзи и усмивки, че няма в момента да не си спомням с умиление за отминалото време. Толкова много нови приятели, че се чудя как ще ги оставя в края на 12 клас..

А какво си пожелавам за 2010? Тъ-дъ-дъъм! Нека това е годината на наградената борба.. Пожелавам си да си боря с всички сили за това, което желая, било то в професионален или личен план. Нека отворя сърцето си за любов и нови преживявания и да не се притеснявам дали после ще боли, защото това е животът. Нека и да направя всичко възможно да завърша даскало по такъв начин, че да не съжалявам за нищо - стига да се напрегна, знам че мога.. Само малко вяра, Вяра!

Приятно изкарване на Новата година и не забравяйте да го споделите с приятни хора, за да Ви е весела цялата година - било то приятели или семейство ;) Яжте, пийте, радвайте се и не забравяйте, че това са малкото моменти, за които си заслужава да живеем.. А и спомнете си да хвърлите едно око на фойерверките през прозореца - в ъ л ш е б н и са и пълни с толкова много пожелания.. ♥

А аз отивам да се оправям и да ходя в Стен да ми прави косата, защото после заминаваме на вилата на Геша, където се надявам да прекараме най-якото посрещане на Нова Година.. *мята конфети*



----------------
Now playing: Stereophonics - Dakota
via FoxyTunes

No comments: