jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

4.26.2009

И скажет тишина, что я любила.

В последно време имам толкова много неща за споделяне, а толкова малко желание да го направя, че направо не е истина. Даже половината от това, което си мисля, не го казвам на поне най-близките си приятели. Което си е доста интересно само по себе си, защото те кара да се замислиш какво ли се върти и в техните глави.. Все пак не сме толкова различни, за колкото се определяме. ;/ за жалост или не. Понякога чак ми е гузно, че не ги разпитвам из основи дали има нещо, което да ги гложди, вместо само да си човъркам собствените проблеми. Може би и затова от време на време им напомням, че съм си егоист - сякаш да се оправдая, хаха.

Но дам, вече взех решението, че личните ми терзания си остават само за мен, с цел да не натоварвам другите, или по-скоро, защото не искам.. дам, уотевър, така че продължавам напред с някаква друга тема. Даам, много целенасочен и свързан пост, просто чудничко..

А, гледах един японски филм съвсем наскоро, ако някой го интересува.. хах. Изревах си очите направо.. Което по моя критерий трябва да означава, че е бил много хубав.
Koizora се казва. Май в animes-bg.com имаше и линкове със субс, ако не се лъжа. Абе на мангата повече ревах, но и филмът беше въздействащ. понякога да се чудиш дали може по-зле да стане.. В повечето случаи може.
И още един, който е азиатски - A Millionaire's First Love. Той беше прекалено добър, за да го представям. Най-добрата ми приятелка два пъти го гледа, а сестра ми, която е на 25 плака през почти цялата втора половина.
Не знам, според мен си заслужават. ^^

Друго интересно, хм, очаква се скоро да стана на 18, изненада-изненада!, макар на мен това да не ми е особено интересно - чувствам се все едно животът ми е към края си, бррр. Не ми се пораства, не ми се завършва гимназия, не ми се ходи в университет. Но както и да е, кой ме е питал..

И естествено си забравих новините, които надали някой чете, нооо все пак трябваше да се впишат, че да се знае, че съм още жива, че още дишам.
Абе, както и да ви е прозвучало всичко това, всъщност съм си окей, даже перфекто, така че никой да не се притеснява. Мисля, че най-накрая слънцето започва да изгрява..



И дам, мисля, че открих най-великата манга евър - Nana. Прииска ми се да се видя с най-най-най-добрата ми приятелка, която съм имала досега. Странно нещо е животът..




----------------
Now playing: Юлия Савичева - Прости за любовь
via FoxyTunes

No comments: