jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

9.22.2008

and i'm addicted to your punishment..

Трябваше да направя равносметка на лятото. Трябваше да пиша пост за първия учебен ден.
Нооо, какво да се прави - лятото ми едно, на училище още не съм ходила, защото бях болна цялата първа седмица.. *въздиш*
Някакво такова тъпо ми е. ;/
Добре де, не тъпо, амиии.. омразно. Според някакъв не-знам-си-какъв хороскоп - тия дни съм щяла да казвам нещата с истинските им имена, да не оставам длъжна никому. Точно заради това нямам търпение да отида на училище.. Не че вярвам в хороскопи. Но този път ми хареса написаното, пък и бяха налучкали някои неща за характера ми. Добре де, всичко бяха налучкали - гадовете му с гадове. Затова сега чакам..

Дали въобще някой е разбрал, че ме нямаше цяла една седмица? Изключвайки бестката ми. Не че ми пука..
Хъх.
Ама този блог на нищо не прилича вече! (!!!!)
Много лигав нещо..
Но успокоява, затова ще ме търпи.
Пък и хаотичното писане ми харесва.
Някак тайнствено е.. лол!


Бръм-бръм, усещам вятъра на промяната.. Щом и си отрязах толкова драстично косата, остава и да си направя онези лилави кичури и онзи пиърсинг и да скоча с бънджи и никой няма да може да стъпи на малкия ми пръст. Ха!

Гледах Keith. ♥
И си купих Breaking Dawn. Демек съпортнах Стефанито дето спря любимата ми книга.. *отвратена* Нищо, не го правя заради нея, а заради себе си.

А утре ще си сложа калинковите обеци! Вдъхват ми енергия и спокойствие.

Дин-дон.. стоп.




----------------
Now playing: Stacie Orrico - Stuck
via FoxyTunes

No comments: