jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

4.15.2008

Надеждата умирала последна.. А като умре какво правим!?

Нямам думи просто.
Кога беше последния път, когато се усмихнах? Нещо не мога да си спомня.
А нещата отиват на все по-зле.
И се повтарят.
Всичко се повтаря..

Какво ми пукало! Как въобще имат смелост да ме попитат това!?!?!? Да съм го забравила! Много ми е интересно как ще го забравя като тръгне с Цветка. >.< Като всяко голямо междучасие ще се присъединяват към държащите ръцете си двойки. Като всяко друго междучасие ще се лигавят в нечий ъгъл, налиииии... Да съм го забравила! Че ако не бях аз, въобще нямаше да се запознаят, хъх. Много е лесно отстрани да даваш съвети, ама като ти се случи, като го преживееш така, както аз го преживявам, като го изплачеш, така както аз го изплаках, да видим дали пак ще ми кажеш - 'Той не си заслужава. Преживей го!'
Честно казано, не знам дали ми стана толкова гадно, защото момчето най-накрая си е намерило 'любимото' момиче, или просто защото аз му помогнах несъзнателно. Пък и все се надявах..

А сега накъде? Какво да направя като ми умря и последната надежда? Нова да си потърся? Не знам дали ще я преживея и нея.. Сякаш, всеки път е по-трудно и по-трудно да се заблудиш с едно 'Какво ми пука!', за жалост.



----------------
Now playing: Three Days Grace - Riot
via FoxyTunes

1 comment:

sugarcult said...

Пожелай си нещо в сърцето си
каквото искаш,
всичко, което искаш..
Пожела ли си?
Добре.
А сега повярвай, че ще се сбъдне.
Никога не знаеш откъде ще дойде следващото чудо,
следващата усмивка,
следващото сбъднато желание.

Но ако вярваш, че се намира
точно зад ъгъла...
И отвориш сърцето и ума си
за възможностите да се случи
за сигурността, че ще се случи,
Може и да получиш
това, което си си пожелал.
Светът е пълен с магия.
Просто трябва да го повярваш.
Така че, пожелай си нещо.
Пожела ли си?
Добре.
А сега го повярвай
с цялото си сърце.

~ OTH S05E13


Ако ли пък не се оглеждаш за следващото, то не преживявай този, а се бори за него.
И не казвай, че нямаш избор. Животът е поредица от избори, you know..

Твоя Поли