jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

8.23.2007

~Перлена пеперудка~

Така..
Понеже си е мой блога, ще си пускам безцелни постове, колкото си поискам. Въпреки че този пост няма да е съвсем безцелен. Реших, че искам да ви запозная с любимата ми певица. И моментално в ума ми изскача кикотът на най-добрата ми приятелка. Дааа, знам, че за всички изпълнители, които слушам, казвам, че са ми любими, но от жените-изпълнители-тя е дъ нъмбър уан! *кима убедително*

Дами и Господа..

Sia


Честно казано не знам много за нея откъм живота й-кога е родена, има ли си приятел или пък куче и бла-бла.. Но знам, че е невероятна! Текстовете й са много странни. Има такива, която са пълни с емоция и неведнъж са ме разплаквали. А има и такива, които просто те карат да се усмихнеш, защото са ти супер близки поне в момента на слушане.. Стилът й? И това не знам.. В ласт ефема пише, че музиката й спада към чилаут и алтернатив, но според мен на моменти има елементи на джаз. Е, какво я обяснявам, ето ви едно видео, пък да видим дали ще ви хареса..

Sia - 'Breathe Me'



Просто невероятен и клип и песента.. Първият път като я чух.. <33

Ако случайно ви е харесала, бих могла да ви препоръчам и други песнички..
'Rewrite'
'Don't Bring Me Down'
'Butterflies'
'Numb'
'Fear'
...

2 comments:

Писателят said...

Страхотна песен, вив...

fka.selkie said...

Юхуу.. Радвам се, че ти е харесала..
Това е една моя мнооого любима песен..
^^