jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

10.02.2009

and i'm still lost. but i feel so much better..

Just be..

Най-добрата ми приятелка от 5 клас насам замина за София, Софийския.
Записах се на допълнителни часове БЕЛ, което означава, че ще имам два пъти в седмицата нещо като 10 часа.
Скарах се с другата ми най-добра приятелка.
Измислихме мястото за абитурентската.
Купих си всичките книги Gossip Girl.
Отказах се да пуша.
Сдобрих се с най-добрата приятелка.
Купих си многомногомного високи обувки.
Обожавам 'I am you' на Depeche Mode.
Отново се зарибих по рп. [защото ми го харесват, а аз обичам да ме хвалят xD]
Чувствам се удобно в кожата си.
Реших каква да е роклята за бала.
Изплаках си очите преди две вечери.
Разбих всички в групата по Информатика. [веднъж да се почувствам умна по този предмет! xD]
Разбрах, че в същност съм имала много як клас.
Страдам от безсъние от началото на уч. година.
Гледам Vampire Diaries и не ме е срам. [защото има адския саундтрак ^^]
Вече се надъхах да уча в Англия.

И най-накрая си го признах.. Влюбена съм.
А той е толкова далече..



----------------
Now playing: SSDR - Tiesto feat. Kirsty Hawkshaw - Just Be
via FoxyTunes

3 comments:

Anonymous said...

О и аз гледам Vampire Diaries. xD Саундтракът си кърти! (:

fka.selkie said...

Особено на първата серия се размазах.. xDD

Placebo, OneRepublic, Katy Perry, MGMT.. <333

sugarcult said...

направо стоя и се чудя - половината неща са истини и за мен...
за сериалката - и аз я гледам, радва ме, мхм
аз пък в момента имам само многомногомногомного високи обувки и много по-малко кецове+маратонки+нисички
баловете и мене ме вълнуват - само за това се говори и само рокли се разглеждат
любовта... и моята малко така... сложни работи...
Ама да знаеш, пиши! че така ми спестяваш постовете в блога, че така или иначе и аз същите неща горе-долу си мисля ^^