jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

8.27.2009

so, are you friend or foe? cause i used to know..


Поканиха ме миналата седмица на рожден ден на момиче от бившия ми клас, което буквално не съм виждала от края на седми клас. Тя замина да учи в София, пък и не е като да сме били особено близки, че да поддържаме някакъв контакт. Че аз не поддържам с бившата ми най-добра приятелка някаква връзка, че с нея ли!? И да де, благодарение на , о, велики Фейсбук!, си намерихме дирите и тя ме покани. Но не само мен - още десетина човека от бившия ми клас, с които някога съм била адски близка.. В същност, сещам се, че се чувствах адски комфортно сред тях - споделяхме едни и същи интереси, имахме еднакви виждания за живота и хората, абеее - много яки момичета. Е, да, ама не. Честно, само като ги видях и се попитах - 'Заради тези хора ли съжалявах, че не съм влязла в пета гимназия при тях!?' Цяла вечер буквално само пет думи си разменихме и нищо повече. Бях си с моите хора - тези, с които бях неразделна последната ми година и ме обзе едно такова топло чувство. Че не съм тръгнала след групичката на 'кифлите', както самите те си казват, ами че продължих поне два пъти в годината да се виждам със Слав. ^^
Много е интересно да ги видиш всичките тези хора след няколко години. Да, променили сме се, разбира се, но пак сме си същите по свой си начин. А на всичкото отгоре и сме преживели много неща поотделно и някак си гледаш по различен начин на нещата. Някак по се наслаждаваш на момента, по оценяваш правилно хората, около теб.
Каквото и да си говорим, вечерта бе незаменима. Сякаш отново бях част от стария ми клас. Или той част от мен, не знам.. Пихме, смяхме се, пушихме, гледахме звездите и накрая заспахме уморени, спомняйки си доброто старо време. Все едно се бях върнала години назад..
Желанието ми най-накрая се сбъдна.
Мисля, че най-накрая съм готова да продължа напред - без съжаления и неказани думи.



----------------
Now playing: t.A.T.u. - Friend or Foe
via FoxyTunes

No comments: