jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

8.16.2009

just let me know if you're gonna go - we'll take it slow..



Нищо съществено тия дни. А така ми се пише в блога, не е истина..

И леле, писна ми да чувам фразата 'Омфг, нямам си гадже от цели 3 часа!!' примерно или всякакви такива от този род. В смисъл, вярно е, че е лято - плажове, млажове, тен, къси поли, ала-бала, хормонът е скочил до не знам си къде, ама деазнам и аз. Като пискаш по цял ден колко си нещастен от това положение, нещата няма да се променят. Пък и честно казано, когато вече си бъдещи 12 клас, ме вълнуват далеч по-важни теми от това дали ще има някой досадник, залепен за мен 24/7. Е, това беше малко по-грубо от колкото го мисля, но предполагам идеята беше схваната. Голямата дилема е дали да ходя да уча някъде на майната си в Англия, което си беше плана за последните две, една и половина години, или пък да остана при 'родното' - демек Американския в Благоевград. xD Да, българските университети съм ги отписала напълно. И при положение, че сестра ми си завърши гореспоменатото 'родно', не разбирам защо, по дяволите, родителското тяло ми прави такива големи проблеми и аз да постъпя така. Да, признавам, че една от причините за избора ми е, че всичките ми приятели остават тук някъде, но какво от това? Всеки сам си избира приоритетите.. И бръм, не искам някаква лъскава работа, някакъв лъскав офис и маркови дрешки - просто искам едно бъдеще, където да мога да печеля достатъчно, че да се издържам сама. Без екстри. Само най-необходимото. Просто искам да живея. Да чувствам свободата между пръстите си и да съм щастлива. Сред приятелите ми. ^^

Бръм, такива глупости общо взето..
Пък другата седмица май ще е много забавно. Хаха. При положение, че не съм стъпвала там от точно.. онзи път. Кой знае колко ще ми се привижда я от някой ъгъл, я от не знам си къде.. Но пък предполагам ще е полезно. Няма как, ако не се сблъскаш с проблемите си лице в лице, няма да изчезнат сами. И май е вече време..

и май доста изписах за нищо съществено xD



----------------
Now playing: InMe - Angels With Snipers
via FoxyTunes

1 comment:

sugarcult said...

и аз съм в същото положение със следването - само че аз по клоня към чужбина... вече София почти не е вариант за мен, не го дишам тоя град.
Пъъък иначе в момента събирам снимки и тия дни (да се надяваме още днес) ще почна да поствам снимки - дали майспейс или там фейсбук, ще видим. ^^

Пък за песента от моя пост - ОБОЖАВАМ я! Ама я сложих преведена, че по-малко чалгаджийска да изглежда, по-съфистикейтид.. ама щом чужденците зарибихме по нея, смятай...