jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

12.30.2008

Take my future, past, it's fine.. but now it's mine.

Знам, че трябва да правя равносметка на тази година, но ааадски много ме мързи. Затова просто ще 'нахвърлям' какво ми направи впечатление през последните дни без много обяснения (проявете въображение!):

~коледната картичка, в която един сладур сподели усмивката си с мен.
~джинджифилините сладки на мама.
~червеното вино. (гооолямото количество червено вино.. :rollereye:)
~рожденият ден на Бо.
~есемеса от Били. *звездички*
~коледната елха и коледния албум на Марая Кери.
~Aqualung.
~Хари Потър. (и книгите и филмите)
~новата глава на Bokura Ga Ita.
~Черната чантичка подарък.
~сините кичури. (да, вече съм със синя коса.. о.о)
~плановете на Нова Година.

И дам, по дяволите, за първи път нямам и минутка спокойствие, за да се потопя в моя си свят, в света на мечтите.. За първи път реалността е по-яка от мечтите. Отново съм влюбена в живота... нанана..



----------------
Now playing: K`S CHOICE - Now is mine
via FoxyTunes

No comments: