jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

9.02.2008

Спокойно

Нали знаете този момент преди грандиозна буря, когато небето изведнъж се избистря и всичко заглъхва? Спокойствие. Сякаш си открил своя рай.. И БАМ! Гръм от ясно небе - всичко се срутва..
Ами, аз съм точно в подобен момент. Почти сигурна съм, че съм. Защото абсолютно нищо интересно не ми се случва. Но не съм в дупка - защото въобще не съм нещастна или нещо.. Значи ще да е този спокоен момент. И естествено, какъвто съм 'оптимист', още от сега залагам какво ще ми се сгромоляса от ясното небе..
☻Кофти резултат от toefl?
☻Кофти първи учебен ден? V
☻Кофти година като цяло?
☻Неприятен гост от миналото?
☻Неприятен непознат гост? V
☻Лоша новина?
☻Стефани наистина няма да напише Миднайт Сън? V

Опциите са много. И някак си всичките ми се струват гадни..
Хъх, явно само ще потрябва да почакам.
Чакането е гадно нещо.
Но нищо.. нали съм спокойна. ^^



----------------
Now playing: Emilie Autumn - Save you
via FoxyTunes

1 comment:

sugarcult said...

Ще трябва толкова сериозно да се възмутя и не съглася, a ако не беше Вив, може би щеше да е и по-сериозно.
Всичко изброено може да се случи, колкото и малка да е вероятността, но дори и да се - това е изпитание, а след едно такова винаги има награда.

Колкото до чакането - погледни го от друга страна.. Някой беше казал, че Животът е една голяма чакалня. Или никой не го беше казал.. Та, идеята е, че докато чакаш едно (положително или отрицателно), могат да се отворят много други скрити врати.

Ако спейса не ми правеше проблеми, щях да напиша есе. Благодари му (: