jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

1.01.2008

Килерът със спомени






Разглеждам си снимките от тази година наново и наново ии макар скоро те да бяха ярка представа за вчерашни събития, карайки ме да се хиля от щастие или пък обратното - сега са просто.. спомени. Бледо отражение на това, което всъщност бяха. Странно е, защото един ден се събуждаш - в пети клас, да речем, и си казваш "Ооо, остава ми влизане в гимназия, бръм-бръм.. Много време!", а днес се събуждам и .. не мога да го кажа вече. Тежко е..


С какво ще запомня 2007 ли?
С вълшебния имен ден, екскурзията до най-красивата страна - Италия, естествено след нашата, най-великите приятели, които имам и се надявам да не изгубя през останалите години, двете стрелички, с които ме убоде Купидон и с многото усмивки. Да, това наистина беше щастлива година..


А каква ще е 2008?

Ха, това само времето ще покаже, но си имам аз едно желание, което досега даже не се осмелявах да си го пожелая. Е, това ще е годината на изненадите, така че, кой знае? Искам да е разтърсващо, необикновено, но все пак чисто и пълно с емоции, нежно, различно, запомнящо се..

В замяна, аз обещавам да съм по-смела, да поемам рискове, да не се страхувам какво другите ще си помислят, да имам повече самочувствие и никога повече да не позволя да ме тъпчат..


Честита Нова Година!



----------------
Now playing: Thomas Newman - Whisper Of A Thrill
via FoxyTunes

1 comment:

Anonymous said...

Сладурано, ЧНГ!
Дано желанието ти да се сбъдне. Пожелавам ти годината наистина да е изпълнена с вълнения и емоции, но да са положителни. ^^
Целувки!