jar with silver feathers

You know, maybe the reason we fall in love so fast is because we've got so much love to give?

1.06.2007

Малките неща в живота...

Колко глупав пост ще кажат някои,забравили истинската радост,която носи живота.Това не са марковите коли или пък бижу с камъни от "Swarowski".Каква е ползата от голям букет рози,пратен по поръчка,след като ми стига едно малко лилаво полско цвете,но да е лично от теб?Каква е ползата от чисто нов джиесем,пратен по приятел,ако не можеш да ми пратиш едно кратко писъмце,но лично написано от теб?Нима хората са забравили "малките" неща?Огледайте се,те са навсякъде...Те са в красивите танци на птиците,отличащи на юг в късния следобед наесен.Те са в малката изрезка от лист,на който леко грозновато,но все пак старателно е написано "обичам те".Те са във вятъра,който духа през лятото в родния ми град Варна-топъл,но прохладен и все пак те кара да се усмихнеш,напомняйки ти стари забравени спомени...Нима хората са забравили за "малките" неща?Навярно да... Колко по-простичък и спокоен щеше да е света,ако обръщахме внимание на "малките" неща,било то думи или един маловажен на пръв поглед жест.Сещаме се за тях едва накрая,когато черната кралица е готова да ни отведе в подземното си кралство.Едва накрая,връщайи се назад си спомняме милион възможностите,които сме имали,за да изразим чувствата си към най-близките ни хора,а сме ги пропуснали.Забързани в динамичното си ежедневие,забравяме,че заедно с нас,на тази планета има още милиарди жители,които по дяволите се нуждаят само от онова клиширано изречение "Обичам те!",за да повярват в света,в себе си и в тези "малки" неща... Макар да осъждам тези хора,да,и аз не обръщах внимание,но се събудих от кошмара и заживях в реалността,там където ако мислиш само за себе си,няма да издържиш дълго... Събудете се и вие..Погледнете навън!Там ще откриете "малките" неща...

4 comments:

Russalia said...

Айййй!И аз да не знам,че имаш блог!
Честито,милааа *хъг*
Редовно да ни радваш с хубавите си постове =)

fka.selkie said...

сааааллл...не знаеш как ме зарадва,вече мислех,че сама си пиша на себе си *още по-голям хъг*

...

*трогната Вив*

Lil' Dancin' Girl said...

Добре дошла и от мен Вив,до тук имаш страхотни постчета,които се докоснаха до душата ми... ;)

fka.selkie said...

мерси,вели... мн се радвам... ^^